onsdag 22. september 2010

Juhu ..... jeg er hjemme igjen!!!

Hei alle sammen. Nå er jeg tilbake igjen. Dette har vært en deilig måned. Jeg har trent og fått behandling flere timer hver dag. Deilig å føle at kroppen henger med og fungerer igjen. Slitsomt - ja da - men veldig godt. Her er fruen avbildet på fest. Grillfest. Med deilig musserende drikke i glass med stett. Det smaker godt en varm kveld. Kizela voda. Rett og slett farris uten smak. Hehe.


Dette er Institutt Igalo. Som dere ser er det mye fjell i Monte Negro!! Det skogbevokste området øverst i fjellet er Kroatia.

Utsikt fra verandaen min!! Flott ikke sant?


Samme vinkel og motiv - men uten zoom. Utsikten!!



2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem mamma:o)
    gleder meg til å se deg igjen i morgen.

    SvarSlett
  2. Hallo !! kjekt at du er hjemme igjen. Tenker du hadde det deilig i Igalo
    Hilsen fra Vestlandet

    SvarSlett