fredag 5. november 2010

Album til Nora

Nå har jeg endelig kommet i gang med album til Nora.
Storesøster Ida og fetter Felix har fått album tidligere.
Jeg gikk et kurs på Minnehjørnet i 2008 - der fikk vi en cd plate med ferdige koselige tekster som er koselige til disse babyalbumene. Alle sidene - tynn kartong - er ferdig skåret fra Minnehjørnet. Sidene er 8" x 8". Hullet med bind it all. Jeg lager sider som er 20,5 x 19,5 cm som limes inn i albumet etter hvert.
Side 1. Det store lilla feltet er beregnet til bilde.
Side 2. Jeg synes det er vanskelig å pynte akkurat passe mye. På Ida sine sider ble det kanskje litt mye - såalbummet er vanskelig å lukke igjen. HIHI. Litt over ivrig.
Side 3.
Nå blir det noen dager pause med album for det er høstmessi i husflidslaget - og da må farmormor gjøre helt andre ting. Men jeg gleder meg til å ta fatt igjen neste uke.
Riktig god helt til alle som titter innom!!



1 kommentar:

  1. Så koslig at du lager album, sånn album er gull verdt!
    Ha en fin kveld,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett