onsdag 5. januar 2011

Nei og nei, hvordan kunne jeg......

Finn en feil!!!!

Jepp helt riktig! Det er forskjellig farge på sokkene. Jeg styrtet inn i butikken - tok de to siste nøstene lys grått garn - betalte og løp hjem. Strikke strikke strikke. Og så glemte jeg det viktigste av alt!!!!! Sjekket ikke innfarging på garnbuntene. Og jepp...... de var forskjellige. Jeg har klart å spore opp en bunt av den ene fargen så et par sokker er ferdige -- men ikke den andre. Får lete litt videre i andre butikker. Har satt igang venninne Lisbeth også. Håper vi finner et nøste. Hvis ikke så får jeg annonsere etter noen som trenger bare en sokk. Hehehehe.



2 kommentarer:

  1. men du da!!!
    jaja, selv du kan gjøre feil, det er godt å vite! :o)
    det er helt sikkert mange som trenger bare en sokk, men om de leter på epla vet jeg ikke:o)

    SvarSlett
  2. Det samme har jeg gjort to ganger og da fikk dattera mi dem ..... ho syntes ikke det gjorde noe og var strålende fornøyd.
    Hilsen fra Synnøve

    SvarSlett