onsdag 30. mars 2011

Flere kjoler

Nå har jeg begynt å dra fram fra skuffer og skap det jeg skal ha med på messe i helgen. Det er flere kjoler jeg ikke har lagt ut før.

Ikke så lett å se at denne har lilla blomster. Lilla er en farge som er vanskelig å gjengi riktig. Men jeg synes stoffet er kjempefint. Foret med lys lilla ensfarget bomull stoff. Vaskes på 40 grader og henges opp til tørk. Stoffene tåler tørketrommel, men jeg synes det blir så krøllete og dermed en del jobb med stryking. (Jeg er ikke glad i strykejernet!!) Noen rosa små prinsesser må også få tilfredsstilt sine lyster. Her synes jeg at jeg fikk fanget fint motiv fra stoffet. Ikke vanskelig å se at dette er Kardemommeby.

2 kommentarer:

  1. Flotte kjoler og morsomt med Kardmommebystoff! :)

    SvarSlett
  2. Så fine kjoler du har sydd!
    ha en fin dag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett