tirsdag 15. mars 2011

Mmmmmuffins og vaskekluter

I dag har jeg vært på Ikea og møtt en venninne fra Moss. Det var så koselig. Jeg beså fristet av noen kjempe søte muffinsformer til den store sum kr. 9,- for 50 former. Måtte bake en runde til kaffen for å se om de fungerte. Hehe.
Når jeg sitter og sløver på T-bane eller ser på tv strikker jeg kluter. Bruker Mandarin Petit og de blir så deilig myke.

Lager alltid en såpe og pakker sammen med kluten. Hyggelig liten vertinnegave eller litt kos til seg selv. (ligger på Epla.)

I dag blir det kaffekos og nyheter til kvelds. Gleder meg allerede. Tror vi trenger en pause fra gulerøtter og kålrot. Hehe.

2 kommentarer:

  1. dei strikka klutane er dei beste kjøkkenklutane som fins.
    det såg skikkeleg godt ut med muffins.

    SvarSlett
  2. Så fine kluter du har strikket, en kjempe fin vertinne gave sammen med såpen! :O)

    SvarSlett