søndag 13. mars 2011

Ufo høner

Jeg har alltid flere arbeider i gang samtidig. (Ja, hvem har vel ikke det?) Nå er endelig vinhønene ferdige.
Og som vanlig lager jeg ikke en men i hvertfall to :o)
Jeg endrer bestandig på oppskriftene og liker å gjøre ting på min måte, som nebbet jeg har heklet, og ordentlige knapper.

Åpningen nederst bak er til å putte ut tappekranen til vinposen. (Ta den ut av kartongen og putt inn i høna. Jeg har strikket Hønene ekstra store med tykke pinner og tovet hardt,de er derfor veldig stabile og gode.

4 kommentarer:

  1. Så flotte vinhøner!! Mykje koseligre enn pappkartongen, ha ein god dag:))

    SvarSlett
  2. Desse hønene er så fine.
    Har planer om å lage ei sånn sjølv.

    SvarSlett
  3. Hei og takk for tipset på bloggen min. Jeg hadde ikke tenkt så langt så jeg skal forfølge den saken før jeg event. gjør noe fremstøt på bloggen. "Vottepolitiet" finnes sikkert, og jeg kan tenke meg at de er helt håpløse så dem får man vokte seg vel for! Du lager jammen fine høner du, òg (selv om de mangler bjelle). Lurer på om jeg skal prøve meg på å sy sånne små, for dem liker jeg spesielt godt! Ha en fin dag. Siri:-)

    SvarSlett
  4. Så flotte vinhøner, og så mye annet fint du har laget! Skal se nærmere på denne bloggen!
    Jeg liker også ugler godt ..
    Og så koselig at du har blitt følger på bloggen min! :)
    Hilsen meg

    SvarSlett