tirsdag 12. april 2011

Fotoapparat

Jeg datt nesten av stolen......... Min snille, snille, snille mann kom hjem med nytt fotoapparat til meg i dag!!!! Jeg har ønsket meg nytt lenge, men trodde jeg hadde greid å unngå dype sukk når bildene ble av dårlig kvalitet - særlig inne og på avsand.

Det er bursdagsgave veldig på forskudd - godt å øve litt med det nå for vår datter skal gifte seg i juni og vi skal på cruise i juni.

Og jeg som bruker fotoapparatet flere ganger i uka - og nå snakker vi flott apparat assa. Først og fremts idiotsikkert - men det kan også masse. Jeg må ha bruksanvisningen i veska og lese meg fram til finesser.

Canon Poer Shot CX 220 HS

Det har full HD oppløsning og filmer video også. Minnebrikke på 8gb.

Nå gleder jeg meg til å prøve meg fram. Så slekt og venner - ta frem det pene fjestet og lim på smilet. Jeg klikker når dere minst aner det. Hehe.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt fotoapparat! Gleder meg til bildene kjem :)

    SvarSlett
  2. Heldiggris!
    Gratulerer! Du får snart ta deg en tur, lenge siden sist. Snakkes. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt fotoapperat. God påske til deg.

    SvarSlett
  4. Så snill mann du har! Det blir vel moro med fine bider fra nytt kamera :o) Ønsker deg en feiende flott påske! Klem.

    SvarSlett