søndag 3. april 2011

Messe

Messa er slutt for denne gang. Alt utsolgt........ ææææææ det er ikke sant. Men jeg er kjempefornøyd med helgen. Utolig masse koselige mennesker som har vært innom på Øvre Fossum går i helgen - tross dårlg vær. Jeg har skravlet meg nesten hes hihi. Har solgt en del så nå er det penger i pungen til mere garn og jeg er klar for nye ideer. Nå har jeg pakket ut - ja jeg har hatt tid til det for middagen var på bordet da jeg kom hjem (heldige meg). Jeg har ajourført nettbutikken - det jeg har tatt ut derfra. Har mere i posene jeg ikke har lagt ut før, å det må jeg gjøre en annen dag. Nemlig.
Tusen takk til alle som har vært innom her og lagt koselige kommentarer. Jeg blir SÅÅÅÅ glad. God ny uke til alle!!

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for tipset :-) Da går det sikkert bedre neste gang.

    Så mye fint du hadde på messa. Ikke rart at alt ble solgt!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Høres kjekt ut å ha vært på messe,-du har jo SÅ mye flott på bloggen din :)
    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Tusen takk for koslig hilsen!
    Det hørtes ut som en fin messedag og så mye frodig fine ting som du hadde til salgs!
    Fin ny uke til deg!
    Hilsen Kaspara

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    "Datt" visst berre innom til deg, eg.....og vart imponert over alt det fine du lagar, og so masse forskjellig......
    Ser du har vore på messe, men berre 75 cm plas?????Det høyrest kjedeleg ut, iallfall med alt du lagar.
    Eg er på messe helst før jul....er mest juleting eg driv med, slik for salg.Men det er utruleg kjekt, og so kjem ein i kontakt med masse kjekke folk.
    Ha ei fin veke, du kreative!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med godt sal! Såg ut som du hadde masse fint på messa!

    SvarSlett