lørdag 30. april 2011

Utrolige priser

I dag har vi vært på "harrytur". Bente og Kent skal jo snart gifte seg og trenger litt polvarer. Vi var utsendt for å kjøpe Cava. (muserende vin). Jeg passet på å ta en tur på apoteket. Kjøpte fluor. (Jeg bruker det hver morgen og hver kveld! Orker ikke tannleger.) På vårt lokale apotek betalte jeg kr. 95,- for en slik boks - og i Sverige Norske kr. 53,-!!!!!!! Hvordan er det mulig?????

Men men min lommebok er kjempeglad.


Nå har vi spist et deilig biffmåltid med deilig tilbehør og magen er mett!

God helg til alle.

2 kommentarer:

  1. Oj..det var billige flourtabletter!
    Det skal jeg huske på, har tre barn...så det går noen flourtabeltter her.. :O)
    God lørdag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  2. Det er mange ting man kan spare på i Sverige, merkelig at det kan være sånn forskjell på de 2 landene!!!
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett