fredag 27. mai 2011

Sminkepunger

Etter vårmessen i husflidslaget har det vært ganske tomt for sminkepunger i skuffen/nettbutikken. I går fikk jeg endelig satt meg ned. Hadde på vekkerklokka på 0700. Spant ut av sengen - tom av sengetøyet og la på rent - mens jeg sto opp. Hev det i vaskemaskinen mens jeg fyllte skurebøtta...... Ja dere forstår at turbo farten var koblet inn. Resultatet var at symaskinen og jeg hadde kosestund fra klokka 0800. Jippi. Slike dager bare MÅ bli koselige.

Her er resultatet. 10 sminkepunger med etui til kleenex. Sydde faktisk 11 stk - men den ene ga jeg som gevinst på strikkekafe i fylkes-husflid-laget.

4 kommentarer:

  1. Jeg trodde jeg var effektiv når jeg først satte i gang, men det er da ingenting i forhold til dette! De sykkeltrekkene er bare så utrolig fine! God helg til deg fra meg som skal sy, men ikke sååå mye:-)

    SvarSlett
  2. Så mange fine!!
    Du har jammen hatt en effektiv dag :O)
    God helg,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært og så fine de er :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  4. Jeg kan desverre ikke komme på strandstrikk i dag, men det hørtes hyggelig ut! :O)

    SvarSlett