torsdag 22. september 2011

1 - 2 - 3......

Så var jeg i gang å telle igjen..



Kanskje Ikke lett å se at dette er en rundkjøring på Fornebu. Men det er faktisk det. Er i gang med andre dags telling. Vi et tre personer som konser for fullt.



Jeg har vært lur i dag og tatt med stol. Blir ganske sliten av å stå stille to ganger to timer. 0700 til 0900 og 1500 til 1700. Jeg må faktisk stå opp klokka 0500 for å rekke morgenstell og biltur.

Puh. Ikke rart jeg sovner tidlig.
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Er det biler du teller?? Er kanskje noe jeg ikke har fått med meg her :)) Ikke noe uvant for meg å være i tilfelle ;)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Hvorfor teller du??

    Ha en fin kveld :O)

    SvarSlett
  3. Ja, skjønte ikke helt hva du teller. Det er vel ikke masker .. :) Ha en god kveld!

    SvarSlett