tirsdag 27. september 2011

En hel haug med ufoer til.....

Nå har jeg virkelig kommet i siget. Det var mange ting som ventet på "ferdig-signal" hos meg. 4 par votter som var ferdig strikket, festet tråder og dekorert. Trengte bare å toves. Jeg har gitt opp å tove votter i maskinen, så i går kveld ble de tovet til fingrene nesten brant opp i varmt vann.
 Jeg har strikket to luer med pulsvarmere til. Det lilla settet er i alpakka ull, men jeg er ikke så sikker på om det er noe for meg. Synes det er litt glatt å strikke med. Hva synes dere? Det hvite settet er i nylonforsterket garn som jeg egentlig bruker til sokker. Synes mønsteret kommer bedre frem her, og det klør ikke, er mykt og varmt.
 Og så sokker da selvfølgelig. Jeg har alltid noen par med vrangborder liggende. Supergreit å strikke sokker i bil og buss, ja t-bane også så klart for meg som har blitt så urban.
Nå forter jeg meg videre nedover i min ufo haug. så det dukker nok opp noe mere snart.
Alle sokker, votter, luer etc. er lagt ut i epla butikken min.

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte ting! Så fint med rosetter på vottene!

    SvarSlett