torsdag 1. september 2011

Gamle og nye sko

I dag har jeg vært flink og impregnert skoene mine slik at jeg ikke skulle bli våt på bena, jeg skal på tur.  Men jammen fikk jeg lang nese og en god latter. Tror ikke det holder med impregnering her.
 Plutselig ble "rådyra gode". Det er nemmelig ikke bare bare for meg å kjøpe sko. Jeg har leddgikt i tærne og klarer ikke bruke "vanlige" sko. Derfor kjøper jeg på Sophies Minde. Super løsning. Er bare ett problem. Jeg får bare kjøpe 2 par i året. Og den kvoten har jeg brukt opp!!!! Jeg kastet meg på telefonen og snakket med en kjempegrei kar i "skobutikken". Det hender at det er skomodeller som skal gå ut av sortemanget. Og faktisk hadde de bestemt for et par dager siden at disse flotte modellene var klare for utskifting!!!
 Jeg kjørte avgårde med en helt klar intensjon......... (jeg visste at det dreide seg om 2 modeller)
JEG VIL GJERNE HA ET PAR AV HVER. Ja hvis de passer mine føtter da så klart.
Og de passet!!!!
Begge to!!!!!
Juhu nå er jeg så lykkelig. Det er ikke til å tro. Nå har jeg - sandaler - joggesko - støvletter og 2 par nye sko i skapet!!!!
Nytter ikke å ha skodilla når man har vonde føtter og bare kan kjøpe 2 par i året.
God helg til alle der ute - ta på gode sko og gå en laaaaang tur.

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var, vet hvor dyrt sånt kan være! Jeg skal egentlig ha sko med høyere såle på høyre fot, men jeg syntes ikke det hjalp!!!
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Skjønner at det ikke holdt med impregnering her ja! :)
    Gratulerer med nye sko! Det pleier å ordne seg for snille piker! :)

    SvarSlett
  3. So flott at du vart hjelpen, som me seier her vest. Skjønat at detta ikkje er so enkelt.
    God helg til deg!

    SvarSlett