torsdag 15. september 2011

Nora hjelper mommom - strikketog til Røros

Denne uka er vi barnevakt for 2 av barnebarna. Ida og Nora. Foreldrene er på "bryllupsreise" til Roma og nyter sommersolen. Det er ikke lett for en bestemor å få tid til så veldig mye mere enn å passe barna. Men da jeg idag fikk høre at det var ledige plasser på strikketoget til Røros 14-16 oktober måtte jeg bruke litt tid på bestilling.
Nora fant en brosjyre fra dyrebutikken som hun leste flittig i mens jeg fortet meg å ringe til Røros. Jepp jepp det var ledige plasser - så nå skal min venninne Lisbeth og jeg på strikketur. Stilig. Nå er det bare å begynne å glede seg. Kanskje noen av dere bloggere skal dit også?

3 kommentarer:

  1. Å... så snille dere er og så koslig dere må ha det, selv om man ikke for tid til så mye andet ;)
    Høres koslig ut det der med strikketog, har ikke hørt om det!
    Tusen takk for mønstret som jeg fikk av deg, legger det ut på siden min når jeg har strikket de :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Strikketog? Det blir gøy å høre fra denne turen! Du får kose deg i helga! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for barnepass så vi kunne kose oss og oppleve Roma:o)

    Det er en overaskelse hjemme hos deg:o)

    SvarSlett