tirsdag 20. september 2011

Verdens snilleste Gretha





Via Oslo fylkes husflidslag har jeg blitt kjent med Gretha - medlem i Østensjø husflidslag. Hun har akkurat kommet hjem fra en fantastisk handletur til USA. Og jeg overdriver vel ikke hvis jeg sier at den "jenta" går på stoff!!! Der er det 100% bomullstoff for alle pengene.

Hun har vært så utrolig snill å kjøpe stoff til meg. Med strikke sauer!! Stilig!! Nå gleder jeg meg til en dag med symaskinen. Lurer på hva jeg skal sy?? Hmm

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Det er så hyggelig å kunne glede noen ved å kjøpe med noe spesielt de ønsker seg så sterk som du gjorde det.

    Gretha

    SvarSlett
  2. Oi, da ønsker jeg dere en god tur med Rørosbanen, og når dere passerer Tolga så er dere på mitt fødested. Moro! Kjempefint "sauestoff". Må bli noe fint av det:-)

    SvarSlett
  3. Å, det var fint stoff.....sauer og greier!
    ...du hendelse........har vore litt innom amerikanske nettbutikkar, er ikkje grenser for fine stoff ein kan finne.
    Spent på kva du får ut av dette......
    Fin onsdag!

    SvarSlett
  4. Artig stoff! Alltid fint med sauer! :)

    SvarSlett