mandag 17. oktober 2011

Åååå hvilken lykke!!!!

Lørdagen på Røros var det strikkekafe. Masse flotte damer fra Husflidslaget der oppe hadde satt av hele dagen til oss. De hadde laget border med opplæring i mange spennende strikke teknikker. Kaffe og kake salg var det også hele dagen. Rett ved kaffe salget var det et bord med loddbok og flotte gevinster. Disse skulle trekkes på kvelden under fest banketten.
Gjett om jeg hoppet høyt istolen da mitt navn ble ropt opp. Jeg vant disse fantastisk flotte vottene strikket i "gammelgarn" . Garn fra Rauma fabrikken i 2 tråder.
Jeg pleier bestandig si at jeg har slik lykke i kjærlighet og at jeg skjelden vinner i spill - men denne dagen var min. Det er sikkert.
 For jeg vant ikke bare en gang - nei da. 2 ganger ropte de opp mitt navn. Hvilken lykke. Dette var en av 2 hovedgevinster som husflidslaget hadde fått fra Du store alpakka. Da jeg fikk den i hende trodde jeg det var et nett med litt reklame oppi. Og nettet var flott. Så med en gang at det var supert til strikketøy. Men sjekk alt som var oppi da!!!! 5 flotte garn nøster - oppskrift bok for nybegynnere (var vel ikke helt nødvendig for jeg har jo strikket litt før hehe)
 
Og rosinen i pølsa - et komlpett sett med rundpinner og vire til å skru sammen. Utrolig flott.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Det er noen rare greier: Alltid artig å vinne noe! hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  2. Så herlig å ha vinnerlykken med seg av og til! Og så flott premie:)
    Gratulerer!

    SvarSlett
  3. Grattis! Det blir gøy å strikke med ;0)

    SvarSlett