fredag 28. oktober 2011

Neimen --- se hva jeg fant!!

En ufo til!!!! Juhu. Jeg har ganske lenge lurt på hvor mine deilige favoritt strikkepinner har vært. Og tenk - litt rydding var alt som skulle til. Det har vært et saftig kaos i hobbykroken min i lang tid. Hmm høres det kjent ut for flere? Kanskje..

Jeg fikk iallefall plutselig lyst på søndag. Svisj svisj en stor søppelsekk (jeg er visst hiv positiv fortsatt) og der - i hylla lå en strikkemappe med nesten ferdige sokker. Manglet en tå. Og mine deilige supergode strikkepinner. Disse i mørkt treverk  brune med grønt, gult og lilla. Hardwood. De er fantastisk gode.

Sokkene er i str, 39-40 og ligger nå på epla.

3 kommentarer:

  1. Flotte sokker og så godt at favorittpinnene ble funnet!
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  2. Hvor er de smukke. Det er umuligt at undvære sine favoritstrikkepinde, godt du fandt dem.

    SvarSlett
  3. du som alltid sa at jeg måtte rydde.... Back to you;o) sees i morgen!

    SvarSlett