onsdag 26. oktober 2011

Tiden går....


Dagene går så fort. Nå nærmer det seg høst messe i husflidslaget. Jeg strikker og strikker. Denne ullbuksen er i str. 4 år. Strikket i deilig uslitelig sisu. Jeg har hodet fult av planer, men rekker ikke halvparten!

Jammen godt at jeg har butikk på epla, så kan jeg bare fortsette å strikke og sy og legge ut der.

Jeg har også tatt kontakt med diverse videregående skoler i nærheten, og skal nå sitte eksamensvakt noen dager. Første vakt er allerede i morgen på kristelig gymnas. Blir artig å se hvordan det går for seg. Største problemet blir at jeg ikke får strikket!! hehe. Kan hende armene mine synes det er greit.

Ha en riktig god dag alle der ute.

3 kommentarer:

  1. Høstmarked nå? Vi skal snart ha julemarked. Kommer du på strikkekafeen i morgen

    SvarSlett
  2. Tror jeg har sagt det før, men en god ting kan ikke siæ for ofte:Det er utrolig hvor fort og mye du strikker! :0) Veldig moro å se. Ellers er det julemarked som skal være nå i november ;0)

    SvarSlett