søndag 9. oktober 2011

Verdens flotteste 4-kløver

Du verden hvor stolt jeg er av dette flotte 4-kløveret. Verdens deiligste barnebarn (helt objektivt sett - hehe). Vi har feiret bursdag i dag. Skikkelig pølsefest. En diger kjele med masse pølser midt på bordet. Lettvint og godt. Og masse kaker - sjokoladekake - muffins med lilla krem - smuldreeplepai - bløtkake og 2 farger gele. Vi kaller gele for hoppegrøt. Det har vi lært av svigerdatteren vår.
Alle 4 mariusgensere med ullbukser lå klart og ventet på englene. Ida og Nora sine luer var klare. Felix ønsker seg også lue så den skal jeg begynne på plutselig, hehe. Thea er litt atopisk så ull lue er ikke noe for henne. Jeg fortet meg med kameraet og fikk fanget alle 4 - det er ikke lett med en så aktiv gjeng.

5 kommentarer:

  1. Enig med deg; herlig gjeng!

    SvarSlett
  2. Flotte barnebarn i flotte gensere! :)

    SvarSlett
  3. verdens besteste firkløver. jeg er også helt objektiv:o)

    SvarSlett