søndag 13. november 2011

Messe igjen




Puh nå er jeg klar til messe igjen.
Er så heldig at jeg får være med Østensjø husflidslag på deres messe. Forrige helg var det "mitt eget lag" Østre Aker som arrangerte messe. Det ble et kjempe salg! Jeg var "høy" hele søndag kveld.

Nå har jeg jobbet på og laget litt av hvert. Mange flere pepperkake figurer. De slo ann. Og papirnisser med lange dingle ben. Og flere tovede votter. Var helt tomt i skuffen. Jippi! De er veldig koselige å strikke, men akk så tungt å tove. Jeg tover fortsatt i hånd med grønnsåpe og varmt vann.

Messen startet i går, med da hadde jeg gjester, så nå er jeg øyeblikkelig klar til mine vakter. Kaken er klar og Heidi er skjerpet. Nå gleder jeg meg. Er så toppen å skravle og le med så utrolig mange koselige mennesker.

God søndag til alle.
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Skjønar godt at salget er godt, med alt det fine du lagar.
    Eg er òg på messe denne helga, bra salg og masse positive tilbakemeldingar, det gjev inspirasjon til å drive på vidare.....
    Lukke til i dag!

    SvarSlett
  2. Takk for en hyggelig helg, men kaken glemte du......haha. Sees på tirsdag

    SvarSlett