torsdag 19. januar 2012

Kvalitetstid med symaskin!

 I høst snublet jeg over mønster til disse fine nøkkel - ring - pungene Jeg bare måtte ha det. Men har ikke hatt tid til å sy før nå. De er foret og vattert. Hånd applikasjonene gjorde jeg med en gang, men så ble det liggende. Jeg blir så glad av å se på disse hundene og kattene.
Selve nøkkel snoren kommer ut gjennom malje hull på baksiden
Klemlås gjør at nøklene holder seg inne i pungen.
Jeg ble så inspirert av den koselige fasongen at jeg sydde noen små punger i Marimekkostoff også. De er ca 12x12 cm. Foret og vattert.

5 kommentarer:

  1. Du har laget kjempemorsomme ting! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  2. Dei var fine!
    Har det mønsteret liggande, eg òg........kanskje eg skal sy dei, sidan eg er igong igjen. Manglar ikkje på idèar.

    SvarSlett
  3. Herlige nøkkelringpunger med morsomme fjes! Og flotte små punger!
    Ha en god kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Så fine de var ;O)
    Praktisk med slike nøkkelringer og lur ide å snu mønsteret rundt så kunne klemmene brukes på flere vis :O)

    SvarSlett
  5. De var kjempesøte! God helg! :-)

    SvarSlett