søndag 15. januar 2012

Poser med knyting

Jeg har hatt kosestund med symaskinen min igjen. Du verden hvor fort tiden går i godt selskap! Jeg krabbet under arbeidsbordet og inn i den nederste hylla i hjørnet og dro fram stoffene mine. Målet er å bruke mest av det jeg har, men jeg har alltid "trengt for" noe nytt. Ganske rart. Denne gangen var det lin stoff jeg måtte ut og kjøpe.

 Sydde mange slike søte poser, i blått og brunt og natur, da jeg først var i gang. Synes de ble ordentlig fine. Sydde stor god lomme på utsiden av posen. Praktisk til målebånd, saks etc. Eller kanskje den egner seg best til sminkesaker?
Har brukt samme stoff til for og knyting. En av posene har allerede flyttet inn i min stooooore deilige veske, med strikkepinne og garn. Må alltid ha litt å strikke på enten det er på t-banen eller besøk hos gode venner.
God søndag til alle!

1 kommentar:

  1. De var jo bare så fine og kjekke å ha !
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett