fredag 17. februar 2012

Flere ting til nettbutikken/vårmessen

Nå nærmer det seg vårmesse i husflidslaget. 24. og 25. mars. Jeg er i farta og strikker og syr. Alltid behov for nye/flere ting. Hodet mitt er fullt av ideer, men vet ikke hvor mye jeg får gjort. Tirsdag skal jeg endelig operere skulderen. Juhu. Har ventet i 5 mnd, og endelig er det min tur. Har hatt betennelse og vondt siden 2002 så nå gleder jeg meg skikkelig.

Her har jeg nok en gang strikket en lue med pelsdusk. Deilig varm og myk ull. Hvis en ikke bretter kanten på lua blir den baggy.
 Sminkepunger er alltid aktuelt på messe. Jeg har supplert med litt blonde og stasj denne gangen.
Nok en gang har jeg strikket høner til vin. Posen inni vinkartongen flyttes over i høna sin mage. Tappekranen kommer ut bak. Årets høner er litt mindre enn tiligere år, men til gjengjeld er de faste og gode i "fisken".

Riktig god helg til alle!!

2 kommentarer:

  1. Kanskje jeg også blir fastere i fisken etter en runde i vaskemaskin? ;o)

    SvarSlett
  2. Fine ting du har laget!

    Lykke til med skulderen,
    og god helg :O)

    SvarSlett