lørdag 12. mai 2012

Vårfølelser..........

 Ååååååå er det ikke deilig å tenke på at det er vår!!!! Ja vi må tenke det, for gradestokken viser stadig kuldegrader og varmegrader om hverandre. I dag har det riktignok vært sol, men det blåser skikkelig.

Jeg har  forsøkt å bedre på vårfornemmelsene med å plante litt i krukkene våre.
 Jeg er veldig glad i å bruke mye grønnt. I år er det små Begonia og Efføy (det har jeg vært år). Det rare med efføy er at den vokser og trives i kuldegrader om vinteren, men når våren kommer vissner den!!
 Små lamper pynter opp i sene nattetimer.
En liten kasse under kjøkkenvinduet!

4 kommentarer:

  1. Håper desse krukkene får masse sol og varme i sommar! Smart å sette desse lyses oppi sammen med blomane ;o)

    SvarSlett
  2. Fine samanplantningar. Trur eg må ha meg ein tur på gartneriet på mandag. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Ja, det er deilig med vår :O)
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Hei! Så fine potter!! Det var lurt å bruke mye grønt!! Jeg har ikke plantet i krukkene mine enda, men nå ga du meg en ide!! Hilsen AnneKari:-) ha en fin dag!!:-)

    SvarSlett