fredag 29. juni 2012

"Heklerier"

Jeg hadde så lyst til å lage noe annet. Noe jeg ikke hadde gjort før. Fant fram heklenål og bommullsgarn.
 Først lagde jeg hårbøyle-pynt. Lagde også litt forskjellige i rødt og mørk rosa.
 Hår strikker!! De tl venstre er faktisk mørk lilla - men det ar alltid vanskelig å få fram på bilder.
 Hår klemmer/spenner. De lys kremfargede er heklet i veldig tynnt garn.
Hår strikker i mange forskjellige farger. Det er knapper trukket med stoff. Slike fancy som er eregnet til å matche klærne. Klippe - tråkle - og klemme på bakstykket til slutt. Synes de ble kjempemorsomme.

God helg til alle!!


4 kommentarer:

  1. Stilig! Du har dreisen på dette også, du:-)

    SvarSlett
  2. Så fine ting! Likte spesielt godt strikkene, for de kan jeg kanskje klare å lage sjøl og :0). Kjenner igjen stoffene, fin måte å bruke de på. Ha en fin sommer!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget :) Eg har en god del blomster liggende så eg tror eg også må lage noen klemmer av de! God helg til deg :)

    SvarSlett