fredag 17. august 2012

Vimpler

 Jeg fikk bestilling på en vimpelrekke til en liten Nicolai, og overivrig som jeg gjerne er kastet jeg meg rundt og plukket fram stoffene. Hadde planlagt langhelg på sommerhuset så jeg tenkte det var greit med alt som var gjort - satte derfr i gang og sydde denne vimpelrekka. MEN kunden var ikke helt enig med stoffvalget, så hun kjøpte stoffene selv. Den er også ferdig til sending. Så defor : Hvis noen trenger en vimpelrekke til Nicolai, så finnes den snart i min epla butikk. Hihi
I dag har jeg startet å legge ut sokker i butikken. Deilig varme håndsrikkede sokker i forsterket garn. Ingen føtter behøver bli kalde i år. Har også strikket sokker til en del av familien, men de glemte jeg ta bilde av. Ble faktisk 2 par til meg også!!

God helg til alle der ute!!

1 kommentar:

  1. Så fine sokker du har strikket :O)
    Synd med vimpelen da...

    God helg!

    SvarSlett