fredag 5. oktober 2012

Deilige votter




Deilige votter med Værnesrose. Har hatt litt startvansker med disse. Kjøpte deilig finull på husfliden. Lilla og grått og satt i gang med stor iver. Det viste seg fort at det ble for liten kontrast i fargene:0(. Jeg stupte ned i skuffen min og fant fram sort og lys lilla. Hadde ikke finull så jeg valgte Pt5, mitt favorittgarn. Men da første votten var klar forsto jeg at det var for lite sort. Jaja får kjøpe et nøste til etter helgen. Men etter et nytt besøk i skuffen satte jeg meg i godstolen med to nøster mørk lilla og en hvit.

Skal ta i bruk vottene i kveld for vi skal på besøk (med sykkel) og spise kalkun!! Deilig. Blir nok kaldt å sykle så jeg gleder meg til ny-vottene.

God helg til alle der ute!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: