tirsdag 19. mars 2013

Husmorens beste venn!!! Eller...




Ja jeg mener virkelig langkosten. Utrolig nyttig redskap!!! Men jeg er ikke så ivrig gulv vasker!! I dag er lang kosten oppnevnt til kombinert bestevenn-krykke-støtte og hjelp. Jeg har så innmari vondt i ryggen. Kan ikke snufse, hoste, puste, gå, sitte eller ligge!! Hva kan jeg da? Ingen ting! Måtte vekke mannen min i natt for å komme ut av senga, sønnen min måtte få meg på bena før han dro på jobb! Jeg kan ikke STRIKKE en gang!!!

Jaja sånn går dagan her hos meg. Og neste uke er det påske og tid for kos på sommerhuset!! Vi kjørte helt til døra nå i helgen og fikk gjort klart for vår. Pyntet med gule lys og påskeris! Håper formen stiger fort - for nå kan jeg bare bli bedre!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Uff da! Det hørtes veldig ille ut! Kan det hjelpe noe med en varmeflaske/varmt bad?
    Jeg ønsker deg en riktig god og rask bedring!
    God påske!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Uff detta høyrdes ikkje godt ut. Du må ha god betring. Og at du kan kose deg i sommarhuset i påska. Og at du vert so pass bra at du klarar å strikka att. Tusen takk for kosleg kommentar på bloggen.

    SvarSlett
  3. Uff da...ønsker deg riktig god bedring!
    (kjenner til den type rygg-vondt, ikke noe særlig greit i det hele tatt..)
    God påske :O)

    SvarSlett