torsdag 28. mars 2013

Lurt?

Tirsdag gikk vi tur på stranden med nystekte kanelsnurrer og kaffe på termos. Skikkelig kvalitets tid for tre generasjoner. Jeg fikk Ida til å hjelpe meg å plukke kongler (så slapp jeg bøye meg).


I dag har jeg funnet fram posen med lysestumper. Ja alle samler vel på det!! Haha. Nå er de smeltet i vannbad, og kongene dyppet. Vips!! En stor krukke med opptennings hjelp når det skal fyres i ovnen!! Jeg liker så godt å pusle med slik "galskap".

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Det høres smart ut! Jeg har ikke ovn selv, men dette må da være en fin gaveidé til de som har alt. Ønsker deg en fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Å, so lurt.
    Eg har òg samla på masse lys, med tanke på å lage til opptenning.
    Kjøpte nokon på messe der aviser var rulla saman og dyppa i smelta lys. Kansje dette med konglar er like lurt....det må prøvast.
    Takk for tipset...og god påske!

    SvarSlett
  3. Så smart du er. Det hadde jeg ikke tenkt på, men så har jeg ingen ovn å tenne opp da. Håper det forsatt går bra med ryggen og at du koser deg i solen. Flott påske vi har. Så sees vi på WordFued og på Gøy med Garn tirsdag.....

    SvarSlett
  4. For en smart ide :) Eg samler alltid på lysrester, men eg lager nye kubbelys av de om sommeren slik at eg har masse lys når vinteren kommer :)
    Ønsker deg en riktig god påske <3

    SvarSlett