lørdag 6. juli 2013

Garnpakke




Fredag/i går fikk jeg garnpakke fra Projo. Rakk i all hast å nøste det opp før vi pakket ferie bagasjen. Det heter CasadeYarns 220. Ganske tynt. 32 masker på 10 cm. Vottemønsteret som følger med heter Reykjavik. Veldig fint.

Men det dukket opp et problem!! Det skulle være en pynte kant/bord som heter Latvien Braid??? Forklaringen var ikke så lett heller. Ja det er ikke umulig at det er jeg som ikke forsto. Men da hentet jeg iPad'n min. YouTube ble redningen. Hva gjorde vi før? Når vi var alene og ikke fikk til?



Har ikke kommet så langt enda, men borden ble fin. Den ligger liksom utenpå! Ligner tveband strikk.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. YouTube eller ikke. Dette klarer du jo flott! Ser ut til å bli veldig fine! God ferie! ;0)

    SvarSlett
  2. Den ble jo fin den. Har hentet hjelp til den fletten på YouTube selv jeg.

    SvarSlett