mandag 19. august 2013

Vafler .....




Det skal ikke mye til for å glede meg!!! Søndag var det kubb spill og vafler!! Jeg blåser i hele kubb spillet bare jeg får vafler!! Klarte å dytte ned 3 hele plater!! Var mett resten av dagen. Hehe. De var ikke helt som de vi lager hjemme, men en super erstatning.

Nå begynner formen å komme. Jeg trener mange timer hver dag, og nå kommer resultatet.


Nå tar jeg snart i bakken igjen med stive knær! Og armene møtes på ryggen!! Det er lenge siden sist. Men det har kostet masse svette!!

Ps. Sjekk den stilige neglelakken!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så godt at det er vafler som skal til og ikke minst at formen er bedre! Liker også lilla neglelakk, har akkurat hatt på alle ti men måtte ta den av da den begyte å bli stygg. Fortsatt fin sensommer!

    SvarSlett
  2. Djises nå fikk jeg lyst på vafler!!!
    Så bra at formen er så mye bedre mamsen:-)
    Sees om en uke!
    Sus og klem

    SvarSlett