fredag 4. oktober 2013

Ny variant av Farmen genseren

Mitt eldste barnebarn Thea, har snart bursdag. Hun er en slank liten frøken som blir 8 år. Tenkte det ville være deilig med en tykk varm genser.


Jeg har brukt mønsteret til Farmen genseren. Lagt opp til 6 år og brukt lengde målene til 8 år. Merino extra fine. Et utrolig godt garn å strikke med. Veldig mykt og godt. Det beste er jo at det ikke klør!!


Det er litt begrenset farge utvalg på dette garnet. I allefall i min nær garnbutikk. Jeg valgte derfor ikke ton i ton farger, men skrikende kontraster. Ble veldig fornøyd selv. Blir spennende å høre hva Thea synes!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så fin genser du har strikket :)
    Tenker bursdagsbarnet blir veldig fornøyd!

    SvarSlett
  2. Jeg er også sikker på, at hun bliver vældig glad for trøjen. Dejlige farver, du har fundet.

    SvarSlett