fredag 8. november 2013

Husflidsmesse

Nå er den store årlige husflidsmessa i gang. Nå har jeg strikket og strikket på høygir og resultatet ble ganske bra. Leverte tre store Ikea bager med varer på tirsdag.

Siste innspurten var et par reinsdyr!! De ble ferdige en times tid før jeg skulle møte i dag. Puttet dem i maskinen for toving i går kveld. Veldig spennende å åpne maskinen. Det var masse løse deler som lå på stekeristen i natt til tørk.



De er en meter og ti cm lange!! Rudolf og Rudolfina!!

Det var veldig mange mennesker innom messa i dag. Folk står i kø utenfor når vi åpner!! Og hokus pokus etter en snau halvtime flyttet reinsdyra til et nytt hjem. Moro.

Nå gleder jeg meg til to dager til med messe!

God helg til alle.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Gøy med messe :)
    Jeg skal stå på Hobbymessen i morgen og søndag!

    God helg .)

    SvarSlett