mandag 11. november 2013

Ventetid

Nå er årets messe ferdig. Puh. Ganske travelt og slitsomt - men veldig moro og hyggelig!! Jeg er super fornøyd. Det har blitt god plass i "skuffen" igjenn. Jeg har strikket ganske aktivt en stund for å ha mye fint og forskjellig.

Nå skal jeg slappe av og kose meg med baby strikk!!!! Jepp det kommer et lite barnebarn til. Nummer 5. Ikke verst. Denne gangen venter vi ......



En GUTT. Ida og Nora skal bli storesøstre. Jeg har begynt på et teppe. Kjøpte 15 nøstet lys blå babyull og skal kose meg med dem og strikke litt av hvert.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så fint dette teppe blir :)
    Ja, messer er litt slitsomme men morsomme å delta på.

    God tirsdag!

    SvarSlett
  2. Ååå det blir kjempefint:-)) og guttete! Tror lilleprinsen blir veldig fornøyd. I hvertfall så blir mammaen fornøyd, og det er det viktigste!:-)

    SvarSlett