fredag 7. mars 2014

Smekker




Vår kjære Felix trengte smekker. Foreldrene kjøpte kjempe fine hvite da de var på Frambu forrige uke. Hmm tenkte jeg! Det der så lett og greit ut, og smekker får man ikke nok av. Jeg durte ned på IKEA og koste meg i håndkle hyllene. Plukket med 2 av den og den og den, pluss kluter som var i samme farve og mønster.


Var innom Stoff og Stil og kjøpte bomullslerret. Trykk knapper hadde jeg. Både håndklær og stoff tåler vask ved 60 grader, og er forbasket og tørket i trommel. Ikke noe krymping her nei.


Beholdt hempene på. Kanskje de kan henges på kanten av stolen? Eller ved benken?


Nå ligger de ferdig til overrekkelsen på søndag. Gleder meg.

- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Det er en super gave :)

    God helg!

    SvarSlett
  2. De ser store og gode ut! Ofte er smekker litt små syns jeg, eller de var i hvertfall det da jeg hadde små barn (15 år siden gitt!). Ha en fortsatt fin hleg!

    SvarSlett
  3. Så smart du er ....... :-)

    SvarSlett