torsdag 3. april 2014

Mobil etuier/vesker




Symaskinen min og jeg har virkelig blitt venner igjen. Forholdet var ganske anstrengt etter et jeg fikk en "overdose stoff" for flere år siden. Et sykurs som skulle være koselig og resultere i en flott jakke ble en "låsning" som det altså har tatt mange år å komme ut av. Men nå!!! Nå koser jeg meg med maskinen igjen. Har ikke begynt på de store prosjektene, men mange små.

Her er et knippe med mobil etuier/vesker. De kommer snart på Epla butikken. Men først skal far-mor-mor ha en ferie!!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. He he .. artig skrevet! Godt du har kommet deg, etter overdosen! :D
    Så flotte etuier! Ønsker deg en god ferie! :)

    SvarSlett
  2. Kanskje mommom vil sy vimpelrekke til lillebror når han får navn😉

    SvarSlett